Bury Trade Sp. z o.o., opinie

Forum prawdziwych opinii o pracy w Bury Trade Sp. z o.o.. Poznaj ak naprawde wygląda praca, ile można zarobić, po prostu poznaj prawdę o Bury Trade Sp. z o.o. jako pracodawcy w Polsce!

Sprawdź opinie o atmosferze pracy, jakie pracuje się w firmie. Czy Twoje oczekiwania są prawdziwe?

Pracowałeś w Bury Trade Sp. z o.o.? – napisz swoją opinię na forum o pradowacy. Pomoż innym w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy w Bury Trade Sp. z o.o.

Ostatnio dodane opinie naszych użytkowników o Bury Trade Sp. z o.o.:

Witam,co prawda nie pracuje w tej firmie ale mogę się wypowiedzieć jako żona kierowcy….
Może trzeba wspomnieć o wysyłaniu kierowców w trasy na same swieta,bo przecież stanie za granica na parkingu w świąteczny czas to super marzenie każ
No tak jeśli się udaje królewicza to nawet jeden dzień za granicą to koszmar….
Wracając do tematu pracuje tu od pół roku i co miesiąc mam 6 tysi. W domu średnio jestem 2 lub 3 razy po 3 dni zależy jak się kółka uloza. Portugalka to w Zazadowolony
Witam to prawda że zarobki max 4000 i cały miesiąc na parkingu,
podwójna obsada , małe kabiny głośno chodzące chłodnie to według Pana Gajdy fajna robota i dobrze płatna a jeszcze zapomniałem dodać o drogach którymi Pan Leszek karze jebyły kierowca
Więcej prawdziwych opinii o Bury Trade Sp. z o.o. znajdziesz poniżej [kliknij tu]

Napisz swoją historię o Bury Trade Sp. z o.o.

Oferty firmy z rynku pracy
Bury Trade Sp. z o.o.
Profil pracodawcy

    Specjalizacje, w których Bury Trade Sp. z o.o. poszukuje pracowników o specjalnościach:

  • Administracja biurowa
  • Angielski
  • AR
  • Fakturzysta
  • Finanse
  • FMCG
  • Hiszpański
  • Inżynier
  • Inżynier jakości
  • Inżynieria
  • Kierowca
  • Kierowca kat. C
  • Kierowca kat. C+E
  • Kierowcy
  • Kontrola jakości
  • Księgowość
  • Logistyka
  • Łańcuch dostaw
  • PR
  • Praca fizyczna
  • Pracownicy magazynowi
  • Pracownik biurowy
  • Pracownik fizyczny
  • Pracownik transportu
  • Przedstawiciel handlowy
  • Specjalista ds. sprzedaży
  • Sprzedaż
  • Transport
  • Transport / Spedycja / Logistyka
  • Uprawnienia HDS
  • Włoski
  • Wprowadzanie / Przetwarzanie danych
  • Wsparcie administracyjne
  • Zapewnienie jakości
Lokalizacje ofert pracy

Pomóż nam stworzyć niezależny opiniotwórczy portal o pracodawcach i zostaw swoją prawdziwą opinię anonimowo bo jest ona bardzo ważna- Nie wierzysz – przeczytaj nasz Manifest i cel jaki przyświeca stronie SuperPracodawca.pl!







Jesteś pracodawcą?
– włącz się aktywnie w dyskusję! Nawet niekorzystne komentarze mogą stać się motywacją do zmian na lepsze – pomyśl o odpowiedzi w aktualnej dyskusji. Twoja dobra opinia i chęć zmian może przyciągnąć nowych, zmotywowanych pracowników.
Masz oferty pracy? Skorzystaj z naszego portalu ofert i umieść je na naszej stronie

4 myśli nt. „Bury Trade Sp. z o.o., opinie”

  1. Witam,co prawda nie pracuje w tej firmie ale mogę się wypowiedzieć jako żona kierowcy….
    Może trzeba wspomnieć o wysyłaniu kierowców w trasy na same swieta,bo przecież stanie za granica na parkingu w świąteczny czas to super marzenie każdego kierowcy…jego rodziny a już w 100% dzieci… Życzę aby każdy spedytor choć raz posiedział sobie „w budzie” w czas świąteczny na parkingu zamiast z rodzina, może wtedy mielibyście podejście trochę bardziej ludzkie….
    A odnośnie tych 6 tysięcy co miesiąc i 3 pauzach w domu w miesiącu i to może jeszcze po 66 godz to chyba poprzedni piszący pan pomylił firmy i pracodawców, tu napewno tak dobrze nie ma…wiec nie wiem skąd takie cyfry u pana he he

  2. Witam to prawda że zarobki max 4000 i cały miesiąc na parkingu,
    podwójna obsada , małe kabiny głośno chodzące chłodnie to według Pana Gajdy fajna robota i dobrze płatna a jeszcze zapomniałem dodać o drogach którymi Pan Leszek karze jezdzić , to wstyd żeby po dziurach z fajką z wadliwym systemem wysyłać kierowce tylko patrzeć kiedy kogoś zabiją przez te ich niedociągnięcia . A wiec kierowco praca w firmie będzie wyglądała tak pakujesz się do auta w Lublinie jedziesz do Tarnowa Podgórnego po auto pózniej ładujesz auto to może potrwać kilka godzin bo tam nikt nie lubi kierowców z firmy Bury i robisz nockę bo tutaj to jedziesz w nocy a w dzień 3 godziny spisz no bo jak można zasnąć przy włączonym agregacie ale to na powrocie , przejeżdżasz Niemcy, Francję po dziurach tzn. portógałką uważaj na fotoradary no i górki w Hiszpanii dla niedoświadczonych może to sprawiać problem. Rozładunek może to być Portugalia nie zawsze Hiszpania, i czekanie na powrót, panowie którzy kupują winka to szybciej wracają Ty jako nowy będziesz czekał, rekordziści nawet tydzień stali na parkingu , ktoś mógłby powiedzieć przecież za to płacą ale ty jesteś kierowcą a nie ( koczownikiem) który siedzi na śmierdzącym obszczanym parkingu. Kiedy już będziesz miał ładunek po którego pojedziesz jakieś 600-800 kilometrów to w tej firmie normalne, robisz wspomniane nocki do domu. W domu jesteś 48 i w trasę. Pamiętaj Hiszpania to kraj docelowy możesz robić Holandię a i tak wylądujesz w Hiszpanii . Uważaj jak będziesz we Włoszech tam dużo aut przepada bez wieści jak będziesz miał szczęście to przeżyjesz resztę dowiesz się sam wystarczy kogoś zapytać kto pracował lub jeszcze pracuje życzę powodzenia

    1. No tak jeśli się udaje królewicza to nawet jeden dzień za granicą to koszmar….
      Wracając do tematu pracuje tu od pół roku i co miesiąc mam 6 tysi. W domu średnio jestem 2 lub 3 razy po 3 dni zależy jak się kółka uloza. Portugalka to w rzeczywistości w 80 procentach droga 2 pasmowa ekspresowa z V max 80, owszem na 400 km jest ze 30 radarów. Ale nikt nie każe jechać szybciej. Ponieważ czas na dojazd jest zawsze z zapasem kilkunastu godz. Wiec jak umiesz myśleć to spisz w nocy. Kolega chyba się horrorów na oglądał. W Tarnowie podgornym to jak długo cie lądują zależy od tego czy to dzień czy noc i czy towar masz na paletach czy luzem. A Europa to nie polska że jest płasko. wazne że kasa na czas i sie zgadza. A jeśli chodzi o parkingi to w Niemczech tylko na autohofach stajesz a we Francji to z reguły się tylko na powrocie staje z owocem. W Hiszpani to tylko płatne są bezpieczne, mam na myśli kradzież paliwa. Towaru ci nie dadza rady ukraść. Minus jest ze jak jedziesz na Anglię to trochę ciapatych się znowu kręci w calais. Drugi minus to że dość czesto się trzeba poklocic ze spedytorem. A na powrot to nigdy jeszcze nie czekałem dłużej niż 30 godz. A na chuczenie agregatu wystarczy opuścić nogi odbezpieczyc zaczep naczepy i ruszyć 1,5 metra do przodu i masz komfortowa ciszę do spania. No ale jak się nie potrafi myśleć to tak jest. Dla mnie jest ok ale wiadomo jak się nie chce pracować to się narzeka….

  3. firma zero, bardzo nie uczciwi , zero podejscia do kierowcy rekrutacja na bierząco zarobki max 4000zł jak cały mc bedzie się poza PL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wykorzystaj powyższe suwaki do oceny w skali od 0 do 10:
0- źle; 5- przeciętnie; 10- wyśmienicie