Bury Trade Sp. Z O.o.. z o.o., reviews

Forum prawdziwych opinii o pracy w Bury Trade Sp. z o.o.. Meet the ak looks really work, how much can you earn, po prostu poznaj prawdę o Bury Trade Sp. o.. as an employer in Poland!

Check out reviews work atmosphere, What is working in the company. Whether your needs are real?

You have worked in the Bury Trade Sp. Z O.o.. z o.o.? – write your opinion on the forum at pradowacy. Pomoż innym w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy w Bury Trade Sp. o..

Ostatnio dodane opinie naszych użytkowników o Bury Trade Sp. z o.o.:

Hello,co prawda nie pracuje w tej firmie ale mogę się wypowiedzieć jako żona kierowcy….
Może trzeba wspomnieć o wysyłaniu kierowców w trasy na same swieta,bo przecież stanie za granica na parkingu w świąteczny czas to super marzenie każ
No tak jeśli się udaje królewicza to nawet jeden dzień za granicą to koszmar….
Wracając do tematu pracuje tu od pół roku i co miesiąc mam 6 tysi. W domu średnio jestem 2 or 3 razy po 3 dni zależy jak się kółka uloza. Portugalka to w Zazadowolony
Hi, it's true that salary max 4000 and an entire month in the parking lot,
Double cast , małe kabiny głośno chodzące chłodnie to według Pana Gajdy fajna robota i dobrze płatna a jeszcze zapomniałem dodać o drogach którymi Pan Leszek karze jeformer driver
Więcej prawdziwych opinii o Bury Trade Sp. o.. you will find below [Click here]

Napisz swoją historię o Bury Trade Sp. o..

The company deals with the labour market
Bury Trade Sp. Z O.o.. o..
Employer profile

    Specializations, w których Bury Trade Sp. o.. looking for workers with specialties:

  • Office Administration
  • English
  • Are
  • Fakturzysta
  • Finance
  • FMCG
  • Spanish
  • Engineer
  • Quality engineer
  • Engineering
  • The driver of the
  • The driver of the kat. (C)
  • The driver of the kat. C E
  • Driver
  • Quality control
  • Accounting
  • Logistics
  • Supply chain
  • PR
  • Physical work
  • Warehouse workers
  • Office worker
  • Physical worker
  • Transport worker
  • Sales representative
  • Specialist. sale
  • Sale
  • Transport
  • Transport / Freight forwarding / Logistics
  • HDS Permissions
  • Italian
  • Introduction / The processing of data
  • Administrative support
  • To ensure the quality of
Job locations

Help us create an independent reputable portal for employers and leave your true opinion anonymously because it is very important- Do not believe – read our Manifesto and the purpose of what we envision the site SuperPracodawca.pl!







You are an employer?
– get involved actively in discussion! Even the negative comments can become a motivation to change for the better – think about the response in the current discussion. Your good opinion and desire to change may attract new, motivated staff.
You have a job offer? Take advantage of our offers and place them on our site

4 thoughts on "Bury Trade Sp. Z O.o.. z o.o., reviews”

  1. Hello,co prawda nie pracuje w tej firmie ale mogę się wypowiedzieć jako żona kierowcy….
    Może trzeba wspomnieć o wysyłaniu kierowców w trasy na same swieta,bo przecież stanie za granica na parkingu w świąteczny czas to super marzenie każdego kierowcyjego rodziny a już w 100% children… Życzę aby każdy spedytor choć raz posiedział sobiew budziew czas świąteczny na parkingu zamiast z rodzina, może wtedy mielibyście podejście trochę bardziej ludzkie….
    A odnośnie tych 6 tysięcy co miesiąc i 3 pauzach w domu w miesiącu i to może jeszcze po 66 godz to chyba poprzedni piszący pan pomylił firmy i pracodawców, tu napewno tak dobrze nie mawiec nie wiem skąd takie cyfry u pana he he

  2. Hi, it's true that salary max 4000 and an entire month in the parking lot,
    Double cast , małe kabiny głośno chodzące chłodnie to według Pana Gajdy fajna robota i dobrze płatna a jeszcze zapomniałem dodać o drogach którymi Pan Leszek karze jezdzić , to wstyd żeby po dziurach z fajką z wadliwym systemem wysyłać kierowce tylko patrzeć kiedy kogoś zabiją przez te ich niedociągnięcia . A wiec kierowco praca w firmie będzie wyglądała tak pakujesz się do auta w Lublinie jedziesz do Tarnowa Podgórnego po auto pózniej ładujesz auto to może potrwać kilka godzin bo tam nikt nie lubi kierowców z firmy Bury i robisz nockę bo tutaj to jedziesz w nocy a w dzień 3 godziny spisz no bo jak można zasnąć przy włączonym agregacie ale to na powrocie , przejeżdżasz Niemcy, Francję po dziurach tzn. portógałką uważaj na fotoradary no i górki w Hiszpanii dla niedoświadczonych może to sprawiać problem. Rozładunek może to być Portugalia nie zawsze Hiszpania, i czekanie na powrót, panowie którzy kupują winka to szybciej wracają Ty jako nowy będziesz czekał, rekordziści nawet tydzień stali na parkingu , ktoś mógłby powiedzieć przecież za to płacą ale ty jesteś kierowcą a nie ( koczownikiem) który siedzi na śmierdzącym obszczanym parkingu. Kiedy już będziesz miał ładunek po którego pojedziesz jakieś 600-800 kilometrów to w tej firmie normalne, robisz wspomniane nocki do domu. W domu jesteś 48 i w trasę. Pamiętaj Hiszpania to kraj docelowy możesz robić Holandię a i tak wylądujesz w Hiszpanii . Uważaj jak będziesz we Włoszech tam dużo aut przepada bez wieści jak będziesz miał szczęście to przeżyjesz resztę dowiesz się sam wystarczy kogoś zapytać kto pracował lub jeszcze pracuje życzę powodzenia

    1. No tak jeśli się udaje królewicza to nawet jeden dzień za granicą to koszmar….
      Wracając do tematu pracuje tu od pół roku i co miesiąc mam 6 tysi. W domu średnio jestem 2 or 3 razy po 3 dni zależy jak się kółka uloza. Portugalka to w rzeczywistości w 80 procentach droga 2 pasmowa ekspresowa z V max 80, owszem na 400 km jest ze 30 radarów. Ale nikt nie każe jechać szybciej. Ponieważ czas na dojazd jest zawsze z zapasem kilkunastu godz. Wiec jak umiesz myśleć to spisz w nocy. Kolega chyba się horrorów na oglądał. W Tarnowie podgornym to jak długo cie lądują zależy od tego czy to dzień czy noc i czy towar masz na paletach czy luzem. A Europa to nie polska że jest płasko. wazne że kasa na czas i sie zgadza. A jeśli chodzi o parkingi to w Niemczech tylko na autohofach stajesz a we Francji to z reguły się tylko na powrocie staje z owocem. W Hiszpani to tylko płatne są bezpieczne, mam na myśli kradzież paliwa. Towaru ci nie dadza rady ukraść. Minus jest ze jak jedziesz na Anglię to trochę ciapatych się znowu kręci w calais. Drugi minus to że dość czesto się trzeba poklocic ze spedytorem. A na powrot to nigdy jeszcze nie czekałem dłużej niż 30 h. A na chuczenie agregatu wystarczy opuścić nogi odbezpieczyc zaczep naczepy i ruszyć 1,5 metra do przodu i masz komfortowa ciszę do spania. No ale jak się nie potrafi myśleć to tak jest. Dla mnie jest ok ale wiadomo jak się nie chce pracować to się narzeka….

  3. firma zero, bardzo nie uczciwi , zero podejscia do kierowcy rekrutacja na bierząco zarobki max 4000zł jak cały mc bedzie się poza PL

Leave a Reply to Cancel reply

Your email address will not be published.

Use these sliders to evaluate on a scale from 0 to 10:
0- wrong; 5- on average,; 10- great