AIRCARGO Transport GmbH, reviews

Forum of real reviews about work at AIRCARGO Transport GmbH. Meet the ak looks really work, how much can you earn, just know the truth about AIRCARGO Transport GmbH as an employer in Poland!

Check out reviews work atmosphere, What is working in the company. Whether your needs are real?

You have worked in the AIRCARGO Transport GmbH? – write your opinion on the forum at pradowacy. Help others decide to start working at AIRCARGO Transport GmbH

Ostatnio dodane opinie naszych użytkowników o AIRCARGO Transport GmbH:

Strasznie tu dużo niepotrzebnych informacji i subiektywnych opinii.

Firma Aircargo transport gmbh z siedzibą w Emmerich am Rhein.

1. Dniówka wynosi 97,5€ brutto + 28 diety (nieważne do jakiego kraju jedziesz dieta wynosi zawsze tyle samo) +Cygankaprawdecipowie

Marna robota ,większość nocki wykorzystują kierowcę na maxa a nawet ponad 15 hours. Codziennie załadunki i rozładunki nawet po kilka bajzel na lotniskach a Kolonia i FRA Cargo Sud Tor 31 Celebi Itp. przechodzi wszystko. Firma nie posiada właSpeed
Praca polega na obsłudze transportów miedzylotniskowych oraz DHL FedEx itp. Jazda głównie nocami (za nockę dodatek 5€🤣🤮🤧) (Germany,Belgium,France,Holandia i inne) obecnie wykorzystują max do 15 gdzin pracy i więcej też się zdarza Speed
More real reviews about AIRCARGO Transport GmbH you will find below [Click here]

Write your story about AIRCARGO Transport GmbH

The company deals with the labour market
AIRCARGO Transport GmbH
Employer profile

    Specializations, in which AIRCARGO Transport GmbH is looking for employees with specialities:

  • Are
  • PR
Job locations

Help us create an independent reputable portal for employers and leave your true opinion anonymously because it is very important- Do not believe – read our Manifesto and the purpose of what we envision the site SuperPracodawca.pl!







You are an employer?
– get involved actively in discussion! Even the negative comments can become a motivation to change for the better – think about the response in the current discussion. Your good opinion and desire to change may attract new, motivated staff.
You have a job offer? Take advantage of our offers and place them on our site

4 thoughts on "AIRCARGO Transport GmbH, reviews”

  1. Strasznie tu dużo niepotrzebnych informacji i subiektywnych opinii.

    Firma Aircargo transport gmbh z siedzibą w Emmerich am Rhein.

    1. Dniówka wynosi 97,5€ brutto + 28 diety (nieważne do jakiego kraju jedziesz dieta wynosi zawsze tyle samo) + 5€ netto za pracę w nocy (nie za godzinę, tylko za cały dzień).
    2. Dzień rozpoczęcia i zakończenia liczone sa na godziny, w zależności o której godzinie włożysz kartę do tacho. Każda godzina to 12€ brutto, ale maksymalnie 97,5€ dziennie (rozliczane co 15 minutes, czyli każde 15 minut to 3€ brutto). Musisz być w aucie najpóźniej o 16.00 w dzień przyjazdu i opuścić je najwcześniej o 8 rano w dzień wyjazdu aby otrzymać pełną stawkę dzienną.
    3. Jeżeli nie chorujesz to otrzymujesz 2€ netto dziennie. Ta kwota wzrasta co rok do maksymalnej wysokości 8€. Jest to wypłacane jakoÜbernachtungsgeldczyli dieta za spanie w aucie. Należy więc pamiętać, że obniży to twój roczny zwrot z podatku.
    4. W dzień rozpoczęcia i zakonczenia dieta wynosi tylko 14€. Nie przysługuje również dodatek nocny ani premia za brak chorowania.
    5. W niedzielę i święta stawka wynosi 145€ brutto, z czego ok 80€ wypłacane są netto bez podatku. W Dodatek nocny w niedzielę i święta wzrasta z 5 do 12€.
    6. Weihnachtsgeld i Urlaubsgeld po przepracowaniu pierwszego roku.
    7. Przerwy 24h bezpłatne. Dostajesz tylko dietę.
    8. 16 vacation days. Dostajesz wtedy tylko podstawę. To samo przy chorobowym. Weekendy nie są liczonepomimo tego że musisz w nie pracować.

    A teraz po ludzku.
    System 2/2 – średnio 1600€ netto przy pierwszej klasie podatkowej
    System 2/1 średnio 1900€ przy pierwszej klasie podatkowej
    Do tego dochodzi między 600 a 1200€ brutto (400-800 NET) Weinachts i Urlaubsgeldjeżeli przepracowałeś minimum rok.

    Jeżeli jesteś na urlopie otrzymujesz tylko podstawę. To samo na chorobowym. Jeżeli więc jesteś chory jedną rajkę lub wziąłeś urlop to otrzymasz 650€ netto za dwutygodniowy urlop/zwolnienie. Przy systemie 2/2 jest to twoja miesięczna wypłata. Przy 2/1 załapiesz się w danym miesiącu jeszcze na kilka dni pracy, więc otrzymasz ok 1100€ netto.

    Jeżeli liczysz na niemiecką emeryturę to należy zwrócić uwagę iż w tej firmie robione są takie kombinacje podatkowe, że za rok pracy otrzymujesz tylko ok. 13€ brutto emerytury. Czyli np po 10 latach pracy możesz liczyć na 130€ brutto emerytury 🤣

    Cykl pracy wynosi 14 days. Zaczynasz np w piątek o 16, kończysz w czwartek za dwa tygodnie o 8 morning. Pauza wynosi 24 (h). Otrzymujesz za to 1600€ netto, czyli minimum jakie można znaleźć w ofertach na rynku niemieckim. Praca średnio 10-13h dziennie, w zależności od sezonu i czy lubią cię w dispo. Częste przepinki, pauzy dobowe na rampach w trakcie załadunku, więc nie pośpisz. Przepinki też czasami w trakcie pauzy, metodą na skoczka. Brak w 80% przypadków brak pryszniców w miejscach gdzie musisz zrobić pauzę dobową (9/11(h)). Przyczepy termy z chłodnią lub bez. Zazwyczaj jeden załadunek i jeden rozładunek dziennie (70% przypadków). Maksymalnie 3 punkty do rozładunku.

    Teraz możesz podjąć świadomą decyzję.

  2. Marna robota ,większość nocki wykorzystują kierowcę na maxa a nawet ponad 15 hours. Codziennie załadunki i rozładunki nawet po kilka bajzel na lotniskach a Kolonia i FRA Cargo Sud Tor 31 Celebi Itp. przechodzi wszystko. Firma nie posiada własnych parkingów np, Lipsk na prywatne samochody poniewierasz się po różnych parkingach. Kiedyś pracowało mało polaków było ok teraz naprzyjmowali od cholery i się zrobił kołchoz doszło do tego że wyj..bali nas w Lipsku z parkingu na Word Cargo. Jak policzysz godziny to wyjdzie ci 6 Euro per hour , Lubisz nocki które kończą się na drugi dzień prze popołudniu pracę na maxa 15 and 13 to robota jest dla ciebie

  3. Praca polega na obsłudze transportów miedzylotniskowych oraz DHL FedEx itp. Jazda głównie nocami (za nockę dodatek 5€🤣🤮🤧) (Germany,Belgium,France,Holandia i inne) obecnie wykorzystują max do 15 gdzin pracy i więcej też się zdarza ,od jednego zaladunlu i rozladunku do kilku podczs jednej nocki👎😝, jak dostaniesz Sud Cargo to masakra Celbi itp . użeraniesię w biurach i zinnymi kierowcami żeby siędostać do rampy😝 Systemy pracy 2/1 , 2/2, na okres 2 tyg. wykręca się nawet do 7tys. ostatnio miałem 6800 Rate – dniowki od 95€ jeśli chodzi kasę zawsze na czas. Tak wyglada to w skrócie czy warto sam sobie odpowiedz, ja mam dość !!!

  4. Hello. Miałem okazję pracować tam . Jednakże trzeba uważać na pewną kobietę V……. która podrywa kierowców i nawiązuje kontakt opowiadając o sexie i próbuje manipulować

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Use these sliders to evaluate on a scale from 0 to 10:
0- wrong; 5- on average,; 10- great