Forum prawdziwych opinii o pracy w Caveral sp. o.. SP. (k). Meet the ak looks really work, how much can you earn, po prostu poznaj prawdę o Caveral sp. o.. SP. k as an employer in Poland!
Check out reviews work atmosphere, What is working in the company. Whether your needs are real?
You have worked in the Caveral. o.. SP. (k)? – write your opinion on the forum at pradowacy. Pomoż innym w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy w Caveral sp. o.. SP. (k)
Dla wszystkich, którzy chcą tam się zatrudnić: ADVISE AGAINST ! First of all: przy zatrudnieniu podają widełki płacowe od ok 7300 to (i tu uwaga !) 12000zł Na konto zawsze ta dolna granica- nie da się wypracować więcej, choćbyś nie wiem co robi
You are an employer?– get involved actively in discussion! Even the negative comments can become a motivation to change for the better – think about the response in the current discussion. Your good opinion and desire to change may attract new, motivated staff. You have a job offer? Take advantage of our offers and place them on our site
Dla wszystkich, którzy chcą tam się zatrudnić: ADVISE AGAINST ! First of all: przy zatrudnieniu podają widełki płacowe od ok 7300 to (i tu uwaga !) 12000zł Na konto zawsze ta dolna granica- nie da się wypracować więcej, choćbyś nie wiem co robił (te 7300, to jest za WSZYSTKIE DNI pracujące danego m-ca, czyli średnio 23dni przepracowane )!!! Bajeczki opowiadane przy zatrudnieniu, że można zarobić nawet te 10000zł ! After the second: 95% towarów to 24-25 ton ładowane bokiem -za każdym razem skaczesz jak małpa po naczepie, bo wszystko trzeba spinać pasami (12-22 pasów za każdym razem !) Połowa towaru to sprasowana makulatura, po ktorej za każdym razem trzeba zamiatać naczepę (no i oczywiście 12 pasów przekładanych wysoko pod dachem naczepy, bo bele makulatury są piętrowane) Towar z rampy BARDZO SPORADYCZNIE ! Po trzecie: nie masz pół godz.wolnego dla siebie, bo jest tak zaplanowane, że większość pauz to kręcisz tylko przy załadunku lub rozładunku. Czas pracy min.13-15 godz. Czas jazdy na maksa-wszystkie ,,10-T” za kółkiem i większość przerw dobowych to ,,9-ki” (oczywiście zgodnie z przepisami, ale jesteś wyciśnięty, jak cytryna) Po czwarte: praca niby od Pn do Pt , ale nie pozwolą Ci zjechać w Pt wcześniej niż 20-21 h. A zdaża się, że wracasz o…23-24 godz jak auto zostanie w Niemczech, a ty busem do domu (z kilkoma kierowcami, na których nieraz trzeba czekać na umówionym parkingu w Niemczech) i w Pn wiozą Cię o…2-3 w nocy do ciężarówki. Oczywiście tacho rozpoczynasz o 6-7 h. jak dotrzesz do kabiny ciężarówki !!! Życzę powodzenia tym, którzy lubią się zaorać i się tam zatrudnią oraz tym, którzy z uwagą przeczytają, co powyżej i znajdą pracę w innej firmie, gdzie kierowcę można jeszcze nazwać kierowcą…
We process your personal data collected on the Internet, including information stored using tracking and storage technologies, such as cookies, web beacons or other similar technologies enabling the provision of tailored content and advertising, sharing social media functions and analyzing Internet traffic.We use cookies on our website to prepare the content best suited to our users. Akceptując te informacje akceptujesz korzystanie z ciasteczek. more info
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.
Dla wszystkich, którzy chcą tam się zatrudnić: ADVISE AGAINST ! First of all: przy zatrudnieniu podają widełki płacowe od ok 7300 to (i tu uwaga !) 12000zł Na konto zawsze ta dolna granica- nie da się wypracować więcej, choćbyś nie wiem co robił (te 7300, to jest za WSZYSTKIE DNI pracujące danego m-ca, czyli średnio 23dni przepracowane )!!! Bajeczki opowiadane przy zatrudnieniu, że można zarobić nawet te 10000zł ! After the second: 95% towarów to 24-25 ton ładowane bokiem -za każdym razem skaczesz jak małpa po naczepie, bo wszystko trzeba spinać pasami (12-22 pasów za każdym razem !) Połowa towaru to sprasowana makulatura, po ktorej za każdym razem trzeba zamiatać naczepę (no i oczywiście 12 pasów przekładanych wysoko pod dachem naczepy, bo bele makulatury są piętrowane) Towar z rampy BARDZO SPORADYCZNIE ! Po trzecie: nie masz pół godz.wolnego dla siebie, bo jest tak zaplanowane, że większość pauz to kręcisz tylko przy załadunku lub rozładunku. Czas pracy min.13-15 godz. Czas jazdy na maksa-wszystkie ,,10-T” za kółkiem i większość przerw dobowych to ,,9-ki” (oczywiście zgodnie z przepisami, ale jesteś wyciśnięty, jak cytryna) Po czwarte: praca niby od Pn do Pt , ale nie pozwolą Ci zjechać w Pt wcześniej niż 20-21 h. A zdaża się, że wracasz o…23-24 godz jak auto zostanie w Niemczech, a ty busem do domu (z kilkoma kierowcami, na których nieraz trzeba czekać na umówionym parkingu w Niemczech) i w Pn wiozą Cię o…2-3 w nocy do ciężarówki. Oczywiście tacho rozpoczynasz o 6-7 h. jak dotrzesz do kabiny ciężarówki !!! Życzę powodzenia tym, którzy lubią się zaorać i się tam zatrudnią oraz tym, którzy z uwagą przeczytają, co powyżej i znajdą pracę w innej firmie, gdzie kierowcę można jeszcze nazwać kierowcą…