Umbrella Security Sp. z o.o., opinie

Forum prawdziwych opinii o pracy w Umbrella Security Sp. z o.o.. Poznaj ak naprawde wygląda praca, ile można zarobić, po prostu poznaj prawdę o Umbrella Security Sp. z o.o. jako pracodawcy w Polsce!

Sprawdź opinie o atmosferze pracy, jakie pracuje się w firmie. Czy Twoje oczekiwania są prawdziwe?

Pracowałeś w Umbrella Security Sp. z o.o.? – napisz swoją opinię na forum o pradowacy. Pomoż innym w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy w Umbrella Security Sp. z o.o.

Ostatnio dodane opinie naszych użytkowników o Umbrella Security Sp. z o.o.:

Najbardziej nieuczciwa firma w jakiej pracowałem nie polecam tych oszustów nikomu nie dostałem wypłaty za lipiec qrwa sprawa pod sąd!!!!!🖕Radas89
ODRADZAM PRACĘ W UMBRELLA SECURITY.
Będąc zatrudnionym na umowę zlecenie, robiłem zazwyczaj ok. 190 godzin (zdarzało się nawet 220) i bynajmniej nie dlatego, że tego chciałem. Ciągłe naciski managerów (telefony po godz.22), żeby kogoś zZDECYDOWANIE NIE
Trzeba pracować po 14h- płacone za 12h (Legionowo). Stawka umówiona 9-10 zł netto a jak przychodzi co do czego i podpisania umowy stawka spada o 2 zł w dół na każdą godzinę. Co innego mówione na rozmowie kwalifikacyjnej, co innego mówi koMichał
Więcej prawdziwych opinii o Umbrella Security Sp. z o.o. znajdziesz poniżej [kliknij tu]

Napisz swoją historię o Umbrella Security Sp. z o.o.

Oferty firmy z rynku pracy
Umbrella Security Sp. z o.o.
Profil pracodawcy

    Specjalizacje, w których Umbrella Security Sp. z o.o. poszukuje pracowników o specjalnościach:

  • Bezpieczeństwo
  • Kadra zarządzająca
  • Kierownik ochrony
  • Ochrona fizyczna
  • Ochrona mienia
  • Ochroniarz
  • Praca fizyczna
  • Pracownicy ochrony
  • Pracownik ochrony
Lokalizacje ofert pracy

Pomóż nam stworzyć niezależny opiniotwórczy portal o pracodawcach i zostaw swoją prawdziwą opinię anonimowo bo jest ona bardzo ważna- Nie wierzysz – przeczytaj nasz Manifest i cel jaki przyświeca stronie SuperPracodawca.pl!







Jesteś pracodawcą?
– włącz się aktywnie w dyskusję! Nawet niekorzystne komentarze mogą stać się motywacją do zmian na lepsze – pomyśl o odpowiedzi w aktualnej dyskusji. Twoja dobra opinia i chęć zmian może przyciągnąć nowych, zmotywowanych pracowników.
Masz oferty pracy? Skorzystaj z naszego portalu ofert i umieść je na naszej stronie

6 myśli nt. „Umbrella Security Sp. z o.o., opinie”

  1. Najbardziej nieuczciwa firma w jakiej pracowałem nie polecam tych oszustów nikomu nie dostałem wypłaty za lipiec qrwa sprawa pod sąd!!!!!🖕

  2. ODRADZAM PRACĘ W UMBRELLA SECURITY.
    Będąc zatrudnionym na umowę zlecenie, robiłem zazwyczaj ok. 190 godzin (zdarzało się nawet 220) i bynajmniej nie dlatego, że tego chciałem. Ciągłe naciski managerów (telefony po godz.22), żeby kogoś zastąpić nazajutrz na innym obiekcie, to była norma.
    Przełożeni potrafią całkiem nieźle mamić pracowników premiami (zazwyczaj 100zł), których w późniejszym rozliczeniu nie sposób się doszukać.
    Często zdarzały się sytuacje, że pracowało się 8-9 dni z rzędu po 12h, a sam znam sytuacje, że pracownicy z Bydgoszczy, uzupełniający braki w Warszawskich perfumeriach Sephora, pracowali ponad 2 tygodnie pod rząd!
    Ubranie robocze, które dostaje się od nich, to koszula i krawat. Spodnie i buty wizytowe należy zakupić we własnym zakresie i nie ma co liczyć na zwrot kosztów.
    Ogólnie w Umbrella Security panuje chaos i zupełny brak profesjonalizmu.
    Pamiętam jak dziś, że pewna pani z kadr nie potrafiła wypełnić rubryk o zarobkach netto, potrzebnych do MOPS, i robiła to nadal błędnie, pomimo że wysłałem jej wzór poprawnego wypełnienia.
    Aktualnie na perfumeriach Sephora obcięli godziny do 5-6 dziennie, ale nadal wymagają 180-190 godzin miesięcznie. Co się z tym wiąże? Całkowity brak dni wolnych w miesiącu (ja w styczniu zobaczyłem jeden dzień wolny, nie wliczając trzech króli) i podziękowałem za współpracę
    Omijajcie firmę Umbrella Security szerokim łukiem.

  3. Trzeba pracować po 14h- płacone za 12h (Legionowo). Stawka umówiona 9-10 zł netto a jak przychodzi co do czego i podpisania umowy stawka spada o 2 zł w dół na każdą godzinę. Co innego mówione na rozmowie kwalifikacyjnej, co innego mówi koordynator rejonu. Mimo że nawet teraz w ogłoszeniu widzę stawkę 9,25 neto – to nadmieniam na umowie i po rozpoczęciu pracy jest 8 zł. W Legionowie w ciągu niecałego miesiąca zrezygnowały 4 osoby, kilka po kilku godzinach jedna po kilku dniach.

    Aha, podpisując umowę, wyraża się zgodę na tak zwaną lojalnościówkę. Pracodawca za byle głupote ma prawo na pracownika nałożyć karę w wysokości od 300-500 zł, tak żeby firma dodatkowo na pracowniku mogła zarobić.

    Jeśli ktoś odważy się tu zacząć, proponuję by przed podpisanie i pierwszym dniem dokładnie wczytał się co podpisuje.

    NIE WARTO!!!!!

  4. nie można się doprosić swoich pieniędzy. praca za 6zł Smiech na sali. wypłatę miałem 20 stycznia teraz mamy 29 luty! ciekawy jestem czy pan dyrektor też wypłaca sobie pensję z takim opóźnieniem i czy też dostaje 6 zł?
    a i czekam na przelew całych 600 zł nie ośmieszali by się. kupa złodziei i nic więcej

  5. Pracowałem miesiąc jako agent ochrony, czyli po prostu ochroniarz na stoisku w jednej z galerii w Poznaniu. Stawka 7 zł/h, ale biorąc pod uwagę miesięczną opłatę za ubezpieczenie 25 zł wychodzi niecałe 7 zł/h. Mam negatywne doświadczenia związane z tą pracą. Pierwsza kwestia – przy tej stawce spodziewałem się większego spokoju pracy, że będę musiał po prostu stać i pilnować, a tymczasem przez pracowników stoiska byłem uogólniając ciągle szczuty. Wszystko głównie przez bardzo niski poziom statystycznego agenta ochrony. Firma zatrudnia dosłownie każdego jak popadnie, nierzadko są to osoby z którymi nie da się normalnie pracować – przez co pracownicy stoiska z założenia tryskają do ochroniarza nienawiścią. Każą dostosowywać się do ich regulaminu, którego sami nie przestrzegają, traktują ochroniarza jak gówniarza – np. zakaz posiadania przy sobie telefonu, o należną przerwę trzeba się prosić i czekać nierzadko godzinę (część z nich miała na szczęście indywidualne podejście). Drugą kwestią przyczyniającą się do mojej negatywnej opinii jest jeden wielki chaos i zamieszanie z grafikiem. Za 7 zł/h firma zmuszona jest brać każdego jak popadnie, osoby nieodpowiedzialne, które często nie zjawiają się w pracy, lub zgłaszają koordynatorowi w ostatniej chwili, że ich nie będzie. W ciągu miesiąca, który przepracowałem, wiele razy dostawałem nagły telefon z prośbą o zjawienie się w pracy bo ktoś wypadł. Koordynator/menadżer wówczas „męczy” jak cholera i bez konkretnej wymówki nie odpuści. Około 7 razy zgadzałem się przyjść inaczej, niż wstępnie się umawialiśmy. Innymi słowy poważni i rzetelni pracownicy muszą cierpieć za innych.
    A teraz bodziec, który zmotywował mnie do napisania tej opinii. Pewnego dnia rano obudził mnie telefon koordynatora – chciał żebym zjawił się w pracy za trzy godziny, bo właśnie ktoś wypadł. Dodatkowo zaproponował wyjątkowo premię w wysokości 40 zł. Planowałem się uczyć tego dnia (studiuję), ale skusiłem się na tą ofertę. Do pracy przyszedłem, niewyspany ale przyszedłem i to co należało do moich obowiązków zrobiłem. Wywiązałem się z umowy, natomiast Umbrella się nie wywiązała. Należnego wynagrodzenia za ten dzień nie otrzymałem tj. 8 godzin * 7 zł to 56 zł plus 40 złotych premii, czyli powinno być 96 zł. Od ponad dwóch tygodni próbuję to wyjaśnić. Dzwonię do koordynatora, a ten albo nie odbiera, albo mnie zbywa i każe oddzwaniać kiedy indziej. Twierdzi, że nie wpisałem się na listę u kierownika sklepu, o czym nikt mi nie mówił (tego dnia stałem w innym obiekcie niż zazwyczaj). Zostałem poinstruowany, aby wpisać się do zeszytu Umbrelli na odpowiednich stronach i tak zrobiłem. Kiedy poprosiłem, aby zobaczył w zeszycie, że byłem tego dnia, okazało się, że zgubił się klucz do szafki, w której go schowano… Dodatkowo powiedział, że domagać mogę się co najwyżej podstawy za wyrobione godziny, czyli 56 zł. Premii nie dostanę, ponieważ poprzedni koordynator się zwolnił, a informacje o premiach odnotowywane są tylko w prywatnych notesach koordynatorów. Czy to jest poważne, powiedzcie mi? Czuję się najzwyczajniej oszukany/okradziony. I co mam teraz zrobić? Dalej dzwonić jak idiota i być zbywanym? Chodzi mi o jakieś zasady. Strasznie nie cierpię niechlujstwa, ale w tym przypadku to jest celowo prowadzone niechlujstwo i doprowadzanie innych do strat, czyli złodziejstwo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wykorzystaj powyższe suwaki do oceny w skali od 0 do 10:
0- źle; 5- przeciętnie; 10- wyśmienicie